150 vertanding+malossi gaat niet hard

Jjs._b

Well-Known Member
beste mensen,

zoals de titel zegt wilt mijn 183cc niet harder dan 120 gps. Ik heb een originele 150cc vertanding en daarnaast nog een malossi secundaire vertanding erin. De RF is 6.

hier de rest van mijn setup:
55 slag bgm
172 malossi stage1
rvs bocht + sm04
lc ontsteking met afgedraaid vliegwiel en vervroegspie
bgm membraan
pwk 24 polini sproeier 118 (met pwk 30 zuipt hij alleen meer en iets meer vermogen onderin, maar geen verschil op top)
malossi vario met 13,9 gram rollen
180 v snaar
gloednieuwe 180 drukveer
blauwe trekveren

de scooter trekt als een beer en doet tot +-40kmh autowheelie, echter wilt hij niet harder dan 120. ik heb hem aardig goed opengetrokken, dus dit is echt zijn top. ik gebruik de app: "speedometer one speed tracker" deze heeft een blauw logo met het cijfer '68'. in de auto gebruik ik hem ook soms en het lijkt aardig te kloppen. als ik 100 rijd, dan ga ik 92gps.

ik hoor van iedereen dat hun 180ers 130kmh gaan met 150cc vertanding, kan dat kloppen of is dat een keiharde leugen? want mijn 150cc vertanding ging maar 115 en nu met de malossi gaat ie maar 120. ik snap er niks meer van. te zware rollen misschien? als jullie iets weten graag!
 
Advertisement - register to remove this

vreemd mij skr blok ook 172 trekt glad door naar 135 en is niet getuned
Gps? Welke vertanding heb je dan? Vind het ook heel raar, zit al een tijdje met dit probleem. Had eerst 180 vertanding en ging toen ook maar 112. Toen ander blok gehaald en met 150 vertanding ging die 116, nu met die malossi 120.

Ik zal volgende week voor de grap eff std skipper ontsteking en v snaar monteren, kijken of dat verschil geeft. Miss dat mijn v snaar te lang is of dat mijn cdi niet goed werkt. Het is een 180cc v snaar en een bgm cdi
 
Gokken / Gissen is zonde van je Geld , Gooi dat dat ding de Bank op , van de Grafieken kan er bepaalt worden wat je nodig heb .
 
Back
Top